call 052-8586725

whatsapp-call
contact-us
social-media-links

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם

    עיצוב לובאים – סביבה

    מי מאיתנו לא שהה בבניין שכאשר הוא נכנס אליו הוא נפעם? עיצוב לובאים נכנס לתודעה בעשור האחרון. תפקידו לנתק את האדם העומד בתנאי החוץ אל פנים המבנה ובו זמנית לשמור על הקשר ביניהם.

    אם מדובר בלובאי מגורים, הלובי הינו החלל הראשון אותו רואה האדם לפני כניסתו לביתו. זהו אזור המעבר בין החוץ לפנים, אזור נעים לשהות בו ואזור בו ניתן לפגוש כל אחד ואחד מבין הדיירים.

    לובאים ציבוריים, יהוו מקום מפגש אשר נעים לשהות בו.

    הסביבה, היא אלמנט בלתי מבוטל בתהליך. לובי של מבנה אשר שוכן באזור הררי, הטבע יהווה כמקור ההשראה לעיצוב, כך החוץ נכנס אל הפנים ונוצר קשר בין פנים המבנה אל החוץ אם כי קיימת הפרדה ברורה של חוץ ופנים.

    תאורה, היא אלמנט בלתי מבוטל בעולם, העיצוב ולה תפקיד חשוב. בלובאים, כיוון שהינם חללים ציבוריים, התאורה הינה הריהוט של החלל ודרכה יהיה ניתן להגדיר את האזורים השונים, האווירה השוררת ואף לשמש כמכווינה את הדרך.

    בחירת הריצוף תעשה בהתאם לדפוס המבנה. לרוב, כיוון שמדובר במבנה ציבורי, השימוש הנכון עבור תחזוקה נכונה יהיה ריצוף כהה בעל טקסטורה לא חלקה. ניתן יהיה לשלב סגנונות שונים על מנת להגדיר אזורים שונים ואף לבצע חיפוי קירות בהתאם. חיפוי הקירות יעשה מחומרים עמידים הנוחים לתחזוקה בכפוף לקונספט העיצובי.

    כל לובי ישקף את הסביבה שלו ואת התפיסה שלו כאחד. תחילה תתבצע הגדרה של תפיסת הבניין ולאחר מכן בניית קונספט עיצובי, המשקף תפיסה זו יחד עם סביבתו הטבעית של המבנה.

     

    לכתבות נוספות בתחום

    תכנון ועיצוב הבית

    הבית, הוא לב ליבו של האדם, הוא יוצא ממנו בתחילת היום וחוזר אליו בסופו. הוא צריך להיות נעים ובו זמנית...

    המשך קריאה
    תכנון ועיצוב המשרד

    עיצוב המשרד, הינו תחום מאתגר, הוא פונה ללקוח ולומד את רשימת הדרישות שלו, שהיא הפרוגרמה לחלל. אך בד בבד המשרד...

    המשך קריאה
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support