call 052-8586725

whatsapp-call
contact-us
social-media-links

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם

    תכנון ועיצוב המשרד

    עיצוב המשרד, הינו תחום מאתגר, הוא פונה ללקוח ולומד את רשימת הדרישות שלו, שהיא הפרוגרמה לחלל. אך בד בבד המשרד פונה גם לקהל יעד חיצוני, שהוא הלקוח של המשרד עצמו. כאן מתבצע האתגר העיצובי בו על המעצבת ליצור קונספט עיצובי המדגיש את קונספט המשרד ומעביר את חווית המשתמש גם לעובדי המשרד וגם ללקוחותיהם.

    בעיצוב משרדים, נגדיר את תחום עיסוק המשרד, באיזה תחום, לאיזה קהל יעד הוא פונה, ומה הוא אופן העבודה במשרד? כך, נוכל ליצור סביבת עבודה המכילה בתוכה אזורי עבודה המותאמים לכל קטגוריה, בין אם זה חדר מנהל ובין אם עמדות העבודה הן OPEN SPACE. חשוב לשמור על פרטיותו של כל עובד ויחד עם זאת על עבודה בצוות. על החלל להיות נעים לעובד ובו זמנית להיות קריאטיבי. הדבר יבוצע בהתאם לבחירת חומרים, גוונים, השראות, אזורי מפגש, התרעננות ועוד.

    חלוקת החלל תעשה תחילה מחדר הישיבות שהוא לב ליבו של המשרד, החדר המרכזי בחלל. הוא מחליף את הסלון ופינת אוכל בעיצוב הפרטי, שם כל העובדים מתאחדים ונפגשים, מתקבלות ההחלטות החשובות ביותר ונסגרות עסקאות. חדר הישיבות מכיל בתוכו גם את צוות העובדים, אך גם מקבל אורחים חיצוניים, לכן הוא צריך לשקף מקצועיות ורוגע כאחד.

    לאחר תכנון חדר הישיבות, תתבצע חלוקת המשרדים, התחל ממשרד המנכ"ל ועד לעובד האחרון בחברה. חלוקה זו תתבצע כמובן בהתאם לכל עובד ואופן פעילותו במשרד ובמקביל לרוח המשרד, אותה יהיה ניתן להרגיש עוד בפינת ההמתנה. לפינה זו תפקיד לא מבוטל, לקוח שיאלץ להמתין יוכל להרגיש את רוח המשרד דרך הקונספט העיצובי, יחוש בנועם בזמן המתנה וכאשר יתבונן במתרחש, יוכל להתעניין ולהישבות בקונספט העיצובי, כך שזמן ההמתנה אינו יורגש ויהפוך לחוויה עבור הממתין.

    גם כאן, המטבח הוא מקום משותף לכל המשתמשים בחלל, מקום בו נוצרת אינטראקציה בין העובדים, חילופי מילים והכי חשוב, מתבצעת התרעננות וחידוש אנרגיה של כל עובד ועובד. ייתכנו משרדים בהם המטבח יהיה פתוח, וישמש גם כחדר האוכל של העובדים וכחלק מפינות הממתנה, וייתכנו משרדים בהם המטבח יהיה בנפרד. כל החלטה תהייה בהתאם לסוג המשרד, העובדים, מתן השירותים ונופך המשרד.

    צילום: ליאור טייטלר

    לכתבות נוספות בתחום

    תכנון ועיצוב הבית

    הבית, הוא לב ליבו של האדם, הוא יוצא ממנו בתחילת היום וחוזר אליו בסופו. הוא צריך להיות נעים ובו זמנית...

    המשך קריאה
    עיצוב לובאים – סביבה

    מי מאיתנו לא שהה בבניין שכאשר הוא נכנס אליו הוא נפעם? עיצוב לובאים נכנס לתודעה בעשור האחרון. תפקידו לנתק את...

    המשך קריאה
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support